Måndag och lönedag......

...så efterlängtat som den var nu var det länge sedan den var. Vad jag måste ha slösat på semestern Sad Almost Crying Yellow Face Images # 220793

Köpt husvagn och lite saker som man måste ha i den så klart, lite extra mycket kläder blev det nog oxså Embarassed Yellow Smiley Face Images # 221079
Men va fa... det ska vara gott att leva Gimme A Hug Yellow Smiley Face Smile Images - MySpace Layouts, MySpace Graphics

I dag var jag och sonen och shoppa lös lite på Dollar Store, köpte bla. en tavla på en ros som var som gjord ovan-för rumssoffan för 40 kr, som hittat !


Flowers Images # 193018


......och Hus & Hem  följde med i matkassen hem så nu ska jag krypa i säng och drömma mig bort i den.

Natti, natti

Sweet Crooked Halo Angel Baby Images # 179198

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi hade Dollar-Store här förut men så flyttade dom till Bollnäs, det var väl dit du var? Jag saknar dom, för där gick det verkligen att fynda!

2007-08-28 @ 08:11:22
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: ejmis

En av anledningarna till att jag så gärna åker till Hudik är just Dollar Store, har varit på DS i Bollnäs också.

2007-08-28 @ 10:50:51
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej och tack för besöket i mitt space! Kul för nu hittade jag ju din blogg.
Nog är det lätt att det går för mycket pengar då det är semester. Men mina pengar räcker aldrig ändå så det är som det brukar. Ska fixa räkningarna nu och sen blir det till att suga på ramarna igen.
Dollar Store ja, det finns ett i Ljusdal också och i Sveg! Vi var ute och åkte i helgen och hamnade i Hede innan vi vände och när vi for genom Sveg fick vi se att Dollar Store finns även där nu. Det fanns inte för 5 år sen så det har ändrats även i Sveg på fem år. En rondell hade de fått också.
Nä, nu ska jag försöka få den här vrånga värkande kroppen att vilja göra nån nytta. Måste börja rensa undan en massa grejor för om tre månader blir jag Järvsö-bo.
Jag lägger in dig i min lista över favoritbloggar. Hoppas det är OK ännars får du säga till så plockar jag bort dig igen.
Ha det gött!
Kram.

2007-08-28 @ 12:20:48
URL: http://ninni1960.spaces.live.com/
Postat av: Carina

Gaaa, i Gbg har vi inte DS vilket jag saknar,
i min gamla hemstad Gävle däremot finns det,
ett besök varje gång jag åker upp för att besöka
familjen där uppe.
Prenumererar på Hus & Hem, rätt shysst pris mot
många andra tidningar!
Kram Carina

2007-08-28 @ 15:11:23
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Christina

Hej!!!
Vilken fin sida..tänk att jag hitta hit..såg även att jag var me på en bild. Ha de bra vi syns
Kram kusin Christina

2007-08-30 @ 14:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0