Utmaning

Signs Smile Images # 196491

Har fått en utmaning ejmis som jag nu ska föra vidare, men mina kontakter bland bloggare är ännu inte så stor så att det räcker till 8 st så jag har nypt några av Mosis (min dotter) hoppas jag blir förlåten :?

* Först regler, sen fakta/vanor.
* Bloggaren skriver ner åtta fakta/vanor om sig själv.
* Den som blivit tagged/utmanad skriver en egen bloggpost om sina åtta vanor/fakta & skriver in dessa regler.
* I slutet av bloggen väljer du ut åtta personer som du utmanar & skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar i deras bloggar så att dom vet att dom blivit utmanade & bör läsa din blogg.


1) Blivit en tids optimist med åren.

2) Har svårt att inte komma med inlägg och frågor vid möten och dylikt.

3) Är praktisk och kreativ

4) Älskar inredningsprogram och trädgårdsprogram på TVn

5) Är en gammall älgjägare ( avslutat kapitel )

6) Hellre gummistövlar än högklackat

7) Dålig på att "dö prata" i telefon

8) Har lätt för att lägga tråkiga saker på "göra sen högen"

Här kommer de utmanade:
Matmia
Smultronblom
Mosis
Gristall
kats
Vardagslycka
sofie
iSkillnadMotDig


Kommentarer
Postat av: solgudinna

Ha,ha håller med om högklackat och gummistövlar.

2007-08-17 @ 23:33:04
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Mia

Hoppsan! Ja, jag heller inte så många att utmana så det blev som det blev! *L*
Och jag måste säga, att jag håller också med om det där med gummistövlar...fast det kanske blir foppatofflor istället *S*

2007-08-18 @ 09:19:02
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: ejmis

Tack för det! Nu vet jag lite mer om dig! =)

2007-08-18 @ 11:17:50
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: mosis

ge fan i mina kompisar!!!! :(

2007-08-19 @ 17:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0