Julbord nr 3

Alfta Gästgiveri

image724

Det går inte annat än ge det fullpott  * * * * *
Maten, miljön och servicen gör att det
är svårt att slå detta julbord.
image725
Vi satt vid denna vackra kakelugn

och hade en takmålning ovanför oss.

Gold, Red & Green Christmas Bells Images



Till och med risalà maltan smakade gott där med bärsås till.

Christmas Light Blink Green Garland Images


Santa on Roof Images
Är det någon som inte tror på småtomtar?
Här har jag bildbevis på att de finns
image727
Här bor de inte långt ifrån där jag bor,
......vad gör de en kväll så här mitt i veckan ?

(klicka på bilden)
Spelar kort.


Christmas Light Blink Green Garland Images

Gif miscellaneous Images

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

Kommentarer
Postat av: Mia

Så äntligen fick du smaka en riktig ris a la malta! Kul att det var lyckat och bra i den fantastiska miljön..
Kan undra om tomtarna spelade poker?? ;-) VAR har du fått tag på den tomtestugan???

2007-12-06 @ 04:32:37
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: ejmis

Vilken ställe det verkar vara! Var in och tittade på rundturen på hemsidan och det var verkligen maffigt.

2007-12-06 @ 06:33:05
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Härligt med goda julbord.. visst finns det så olika bord, en del är vassare än andra.. så klart.. Kul du kom till tomtelandet och så gott julbord då:-)
Tomtar finns.. javisst.. inför varje Jul så sitter samme gamle tomte i luckan ovanför spisen och ser till att jag sköter mina sysslor:-)
Trevlig dag till dig Kram

2007-12-06 @ 08:49:39
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0