Utmanad

Av Mia



Utmaningen går ut på att skriva en önskelista med 7 önskningar. Det behöver inte vara materiella ting eller realistiska önskningar. Utmana 7 bloggare att göra detsamma!

1. Att min migrän försvann för evigt
2. Bätttre lön
3. Inte behöva jobba så mycket
( men vill ha mitt jobb kvar)
4. Skaffa en liten hundkompis till Goldie
5. Ett nytt frächt badrum med badkar
6. En genväg till ett smalare liv ;)
(tack för tippset Skalet 2001 )
7. Att mina barn får ett gott liv
(  Den största önskan man har som mamma och minst osjälviska )

Utmanar:
MOSIS
Kats
Lilltanta
Carina L
Mammastina
smultronblom
Paula

Vill någon se vackra bilder från Alfta och vårt Luciafölje så klicka in er hos smultronblom
 Wreath 







Kommentarer
Postat av: Mia

Hasar mig förbi och önskar en god morron! *L*

2007-12-12 @ 04:35:02
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Ninni

1. Att mina barn får vara friska.
2. Att det går bra för mina barn med livet, studier och arbete.
3. Att min Älskling får ha hälsan och leva gött i massor med år tillsammans med mig. :-)
4. Att jag får bli frisk och kan jobba igen.
5. Funkar inte önskan nr 4 så vill jag att de höjer sjukersättningen. :-)
6. Att få leva lycklig med min Älskling resten av livet (ett
långt liv).
7. Att mina föräldrar och syskon får ha hälsan (så gott det går) och leva gött.

2007-12-12 @ 16:12:55
URL: http://ninni1960.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0