Släktträff på Spjälkaberg

Så var det dags igen för den årliga släktträffen på mors sida då hennes syskon, kusiner,barn och barnbarn träffs för att äta grillat , gå tippspromenad och framför allt träffas allihopa.

image115
Här är det mingel på gårdplanen hos Anna och Pelle
 som var värdparet på årets träff.
Vi är inne på fjärdeåret nu med dessa träffar och det är ett bra tillfälle att få träffa sina släktingar och oftast så brukar det leda till att vi hittar på något mer under sommaren när vi kommer i lag så här.
I fjol gick vi på Jon A. musical Josef, mostrar och kusiner till mig. Nu har vi planer på att få oss en båttur i min brors nyinköpta båt och ev. äta på Albertina i Kärså.
Solen sken alldeles lagomt på oss hela dagen. Jessica och min mor var hattprydda inför dagens solsken.

Moster Anna har fått sig ett litet växthus i år som hon har inrett så mysigt
image121

image123
                           TACK ANNA OCH PELLE FÖR DEN UNDERBARA DAGEN
 och kvällen, Mats och jag blev kvar långt in på kvällen och hann med en sill buffe och goda drinkar oxså ;) Cyklade sedan hem välbehållna med något frysna i den kalla sommar natten (uch.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0