En dagsverken avklarad....

Tomtedricka


......... nu har jag fått en varm glögg serverad av dottern och ska försöka summera dagen, vet speciellt en som är väldigt nyfiken på vad som har gjorts idag








Hur många kan slå denna utsikt från köksfönstret

image629
Det är mina svärföräldrar som bor så vackert
och där har jag härjat idag och vi blev till och med klara

Det är väldigt vad det kan gå undan med lite team work

så här såg tapeten ut före


och efter att ha laddat med farmors goda köttbullar

så börjar det här att bli färdigt.
En korttis som jag fixade inte att komma längst in i hörnet
så Mats fick göra det sista. Till historien hör även att han fick en arbetskada
  då sonen skulle skära med tapetkniven och slant över gubbens fingrar.
Han ylade som en stucken gris och jo, det blödde lite också
 Scared 1

börjar ni bli nyfiken på
hur det blev?
Eyebrow

 Eyebrow 

 Eyebrow 

 Eyebrow 

 Hello 

image634 
Själv så tycker jag att den är så fin
.........vad tycker svägerskan tro?
Nu vill jag ha en kommentar av dig,
inte bara vara inne och tjuvkika
 Thumbs Up 
Här kommer ett smakprov på hallen


Pussa på lillplutten från mig är du snäll
 Kisses 






Kommentarer
Postat av: Mia

MEN!! Vilken härlig bård! Nu måste väl alla vara nöjda och glada?? ;-)

2007-11-18 @ 19:55:25
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Anonym

Håller (som så ofta förr =) ) med Mia, härlig bård!

När det gäller kloklippningen så förstår jag att du tänker som Cesar, känna och sprida lung för att få lugn.

2007-11-18 @ 20:37:54
Postat av: Lisa

Åh va fint det blev! Bården är super! Passade så bra i köket. Blir alldeles tårögd för jag längtar hem när jag ser utsikten från köksfönstret och hur det ser ut i köket. Vilken tur att du kunde hjälpa dom att tapetsera och välja tapet och bård. Och hallen blev också jättebra, jag har ju varit så nyfiken på hur det sett ut så jag har nästan gått sönder :-) Men jag törs ju inte åka iväg upp ens för en dag eller två, vill inte ha 10-15 mil till BB. Ja det där har du gjort jättebra! Och tack för att du tog bilder så jag fick se.

2007-11-19 @ 09:53:34
Postat av: Johan Hedman

Jättefint ser det ut att ha blivit, snygg bård
Jag undrar om jag kommer känna igen mig nu..hittar väl inte till tv rummet ens.

2007-11-19 @ 10:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0