FARSDAG






image606

Ska sanningen fram så är det nog så här han trivs bäst min pappa
En sommar kväll ute på Långrösten
med sitt barnbarn och Turbo
.....men för den skullen så slipper han inte undan
att bli ihågkommen  på farsdag.
Fast den blir lite försenad från min sida
eftersom jag har kappsejsat med min migrän i helgen  

Steamed

Och pappan i det här huset fick göra sin mat själv han,
HANS dag
Gissa vad det blev?


Stekt korv och potatis
utan krussiduller
 Cooking Dinner 
Ja,det är väl en av hans favoriter det
så varför inte   
I Dunno
Present fick han av barnen och så har de varit och grattat svärfar
så nog har de kalasat idag.
Även jag fick godsaker hemskickad med dem



Kommentarer
Postat av: Mia

Aj då...hoppas det har gått över!? Kram från "syrran"

2007-11-12 @ 04:43:26
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0