Granen står så grön och grann i.......

....garaget Lights Flashing in TreeNu trodde ni att jag hade snöat in riktig va.... Faint
Gubben ringde från jobbet ikväll och frågade om vi skulle ha en adventsgran ute i år, det var nämligen en på jobbet som bjöd ut en till honom.
Klart man tackar och tar i mot, åkte dit för att hämta den och fick se en alldeles lagom gran för att ha inne, jämn och fin var den också. Så nu är det klirrat också.




Diary and Eyeglasses With Coffee and Cookies

I morgon ska jag åka iväg till Edsbyn extra tidigt och bli bjuden Kunskaps frukost av personalklubben.
Vi är några av jobbargänget som anmält oss till det och det kommer att föreläsas om fäbodar.
Något som vi kan ha nytta av i vårt arbete eftersom det är något som har varit ett inslag som levat i vår bygd
en lång tid bakåt

F�bod © M�ns Sj�berg/azote.se


Kommentarer
Postat av: Mia

Altså ärligt...jag tror jag skulle kunna bo på en fäbodvall! Obotlig romantiker, jag... *L*

2007-11-23 @ 16:20:59
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0