Ledigdag

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
image661<a href=

Känns härligt att jag är ledig i dag och kan få
känna av lite fritid eftersom jag inte kunde
tillgodo se helgen till det.

Mamma och jag ska fara till Ljusdal mitt på dagen och mysa
runt lite på köpingen där och titta in på Ljusboden är ett måste
vi ska göra, hoppas jag kan visa lite bilder där ifrån sedan.
Kanske man hittar något som passar till alla julbord man ska på framöver,
tror det är upp till fyra stycken inbokade nu....hemske tid! 
 Jag kommer att bli en kötbulle själv :/


Grand final är att gå på modevisning som Mode & Kläder  (gymnasieprogram)
har i kväll och som dottern är med i och där de visar upp sina kreaktioner de gjort under året.
image662
Bilden är från förra året. tjejerna har på sig skjortor som de gjort till sina fäder.
(dottern står längst till vänster)

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken rolig idé, göra skjortor till pappa!
Dottern har desigplaner alltså, låter roligt men svårt!
Besöksantalet hittar du på:
översikt, statistik på ljusblå fältet,
där kan du se hur många besökare och hur många sidvisningar du haft, upptäckte det själv för några veckor sen!
Ha en underbar dag, låter mysigt med shopping,
här ska pysslas litegranna :-)

2007-11-28 @ 10:32:19
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Carina

Unika besökare är samma som antal.....har du 58 unika besökare så är det 58 OLIKA besökare.
Sen kan ju samma besökare (jag t ex) gå in på din sida flera ggr samma dag för att se om du uppdaterat något :-)
Ja tisdagstenat verkar vara många som kikar in på, ser samma sak hos alla de som är med där.
Besöker ni varandra ni som är med där eller?

2007-11-28 @ 10:55:13
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Mia

Åh, jag kände igen henne! Det var inte dåligt gjort av mig, minsann! ;-)

2007-11-28 @ 12:33:34
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0