Trottsar julpolisen...

Rockette  
......och lägger in ett stilleben från glasverandan på bloggen som jag fixade till idag
image658
eller juligt är det väl inte direkt heller, änglar kan man ha jämnt
pillutan dig   Brows 


Mistletoe Christmas Images - MySpace Layouts, MySpace Graphics

Vad händer när man blir off själv några dagar?


Jo, det blir ebb på
vissa ställen och

flod (hög) på
vissa ställen

Konstigt att det inte går planera mer än en måltid i taget
när man inte är med och lägger sig i eller att man inte
kan sortera i olika högar när man ska ta bort tvätt
från sträcket för att hänga upp ny tvätt
 I Dunno 
Ja, det är väl bagateller, men sånt som kan få en att muttra
när man kommer in på spelplanen igen.


Nu ska jag koka soppa på en spik och
pyssla vidare
   Hello

Kommentarer
Postat av: Carina

Erkänner, jag har börjat pynta till
det här hemma jag oxå :-)
Ja för guds skull, visa INTE dottern
pepparkaksformarna!!
Kramkram Carina

2007-11-27 @ 22:31:31
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Christina

Snyggt stilleben, soppan ser god ut. ha det gott kram

2007-11-27 @ 22:35:40
URL: http://mammastina.blogg.se
Postat av: Mia

Det var konstiga spikar ni har! ;-) Åh, vad du har gjort det fint! Du har så rätt, änglar kan man ha hela året, jag tror vi behöver dom...fast du är ju en själv, så det så! Är vi gruppen för inbördes beundran här?? *S*

2007-11-27 @ 23:16:36
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Carina

Idag ska här också pysslas, liite iallafall!
Den krukan du har på ditt fina bord är så läcker,
den liknande i en butik i Trollhättan men gjorde mig inte råd just då. Kan du fatta att "pipparkakorna" var SÅ populära, fattar inte alls att det blev så där. Brukar en vanlig dag ha mellan 50-60 besökare men igår var det 287 olika med nästan 500 sidvisningar!!!
En gång tidigare var det så, för ett par veckor sedan, dagen efter var det som vanligt igen.
Kram Carina

2007-11-28 @ 10:09:33
URL: http://skalet2001.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0