Är på "spelplanen" igen....

......efter att ha varit off en dag

image522

Min första uppgift när jag kommer hem från jobbet är att sätta mig i fotöljen och
mysa med raggsockan och nåde mig om jag försöker att läsa posten samtidigt,
hon ska ha hela uppmärsamheten annars får jag en tass över ansiktet.

Det är många som undar över fortsättningen på räv historian.
Den blev kort den, Mats satt stopp på det hela

Nu mera så har "vedkorgen" fårtt en ny plats att stå på nätterna.
Vi har nämligen en hundlucka på glasverandan som även många andra djur
utnyttjar, ibland så som katter, skator (gissa om det är vackert ibland när de flyger runt där :/  )
och så en och annan räv då.   
Gopher





Kommentarer
Postat av: ejmis

Vilken härlig bild på dig och raggsockan =)

2007-10-25 @ 19:51:37
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mosis

skräpet!!!! vilken jävla stil, typ lika stiligt som när hon var hos mig i veckan och spöa på mina tofflor och var sur för att hon inte fick håra ner min säng, hahahaha

2007-10-25 @ 22:00:28
Postat av: Carina

Vaa!
Fick hon inte mysa i sängen?
Stackarn, jag såg väl att det var något som tryckte henne hela kvällen :(
Mammas lillgryn ;)

2007-10-25 @ 22:12:39
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Carina

Oj vad jag saknar det där, en helglad vovve som kommer och möter upp en innanför dörren och som kräver en dos gos!
Konstigt att inte våra män gör lika...........kramen

2007-10-26 @ 08:41:22
URL: http://skalet2001.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0