Har det gått en dag?

..... jag har inte varit med om denna dag eller...  det har jag väl fast i ryggläge med en dunkande skalle utan tabl. hemma, fast jag har väl mig själv att skylla när jag visste att jag hade få hemma sedan förra pächen.

Ringer till mamma och frågar vad hon har
-Några citadon som datum. gått ur på och några tabl. efter mormor.
 Efter Mormor ?? de är gamla (varför spar man sånt)
Mor och far kommer med tabl. och går en sväng med Goldie som blir överlyclkig. Dog 5
Tar en citadon, ingen verkan, tar en till , vad tror jag igentligen :/
Pressar mig upp och ringer till HC , en vänlig person svara och säger att hon ska prata med doktorn så att det ska finnas tabl. att hämta på apoteket.
Tack syster Cristina Nurse 

Vad skönt nu kommer hjälpen om en timme när Mats kommer från jobbet och kan hämta på apoteket.
Det knackar på dörren, orka !
Ropar hallå, det är min moster som kommer med de tabl. som jag ligger och trånar efter likt en narkoman.
Hon har migrän likt mig så det är nog ärftligt betingat.
Anna du är min ängel Christmas Angel 

Det är väl min kära mor som pratat med henne och hon skyndar sig för att hjälpa.
Kan nu äntligen få droga mig till sömns ett par timmar och vaknar vid 17.00 och känner för att äta något, sitta framför TVn lite lullig och ha en lång kväll/natt som jag inte förallt i världen vill ligga i sängen.

I morgon ska jag sjukskriva mig och försöka att reka till mig. så att jag blir mig själv igen
 Blowing Bubble 




Kommentarer
Postat av: ejmis

Ta väl hand om dig nu så du blir av med den där hemska huvudvärken! Kram!

2007-10-16 @ 06:14:38
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Nämen kära du...vilket elände! Hoppas verkligen att det släpper med det snaraste... :-(

2007-10-16 @ 08:59:41
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Paula

Usch ja, migrän är jobbigt! Jag såg det hela min barndom då min mor med jämna mellanrum förvandlades till ett elakt monster (!) och min dotter har ärvt det, medan jag har klarat mig! Är såå tacksam...

2007-10-16 @ 21:28:09
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0