Sitter på rumpan......

.....och njuter av att få se på Roomservice på web TVn



Vilket båthus de får till blir alldeles mållös av hur de lyckas.
Och deras humor är precis i min smak, lite sarkastiska mot varandra men med mycket värme
Harmoni pojkar   In Love 

...och bakom min rygg i sovrummet ser det fortfarande ut så här
Nu får vi ta och ge varandra en spark i arselet  Kick Me gubben och jag och få fart på det hela.
har snart fulla garderoben med saker jag ska ta fram i mitt  vårt nya fina sovrum, senast idag köpte jag två nya lampfötter som ska vara på nattborden sedan.





Kommentarer
Postat av: Mia

Måste nog sätta mig och titta på Roomservice, missade det sist! Åh, vad den "blå" tavlan är fin!!

2007-10-19 @ 09:09:44
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0