....sommaren kom tillbaks :)



Molnen har skingrat sig i kväll
och hoppet om att sommaren finns kvar
infann sig




Vi har haft små främmande ikväll


Små kusinerna kom för att hylla 16 åringen
och "Kiki" (jag) har fått sitta på golvet och lekt med
traktor och vagn
 Kid With Toy Car 
Intensivt men så mysigt när de kommer de små



Mycket hinner hända på någon vecka när de är små,
lilla Elma tar sig nu fram på golvet och storebror har
fyllt på sitt ordföråd duktigt.



kaffe och dopp kom fram på bordet även ikväll.


Sonen fyllde på sin lilla sedelsamling
och själv så njuter jag av den vackra buketten
rosor som de hade med sig i kväll.

Kommentarer
Postat av: synne

Vilken härlig ros....

Färgen brände sig fast rejält på näthinnan.....

Härlig varm bild.

Så han är samlare som jag alltså.

Jag samlar på 1000 lappar. Har inte så många än då, men det tar sig ;D



Söta dina barnbarn är. Dom växer fort.

Ha en ny dag i solens tecken.

Kram Synne.

2008-08-06 @ 06:20:36
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0