Bla, bla hela dagen

         foraldragrplogo
I dag har det varit politik för hela slanten
 Pie In Face 

På dan har jag jobbat fackligt/politiskt för kommunal
och i kväll var det dags för kommunfullmäktige igen.
Lite pajkastning var det väl från högern om man frågar mig
......men andra kanske tycker tvärsom.
 Ponder 

Men jag måste medge att jag aldrig  känner mig så röd som när
jag precis kommit hem från ett kommunfullmäktige.
Det är då det mesta ställer sig på sin spets och färgen på
oss politiker träder fram.

Socialdemokraternas logo

Och en motion har trillat ner i mitt huvud som jag ska fila på
 I've Got It 

...men nu är det dags att trilla i säng känner jag.
 Tired 




Kommentarer
Postat av: synne

Det kan vara spännande med politik. Jobbade mycket fackligt som yngre. Var med i ssu och hade roligt.Men nu vet jag inte om jag skulle orka. Det är så mycket pajkastning inom politiken idag så det är inte skoj längre.
Hoppas du får fila klart på din idè. Blev lite nyfiken nu....
Synne :D

2008-02-26 @ 06:54:03
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Carina

Själv är jag usel på politik,
har inte alls så många åsikter
som jag borde har jag kommit på.

Usch va sent du är uppe på kvällarna :-)

2008-02-26 @ 07:21:12
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: kats

Ja jag tycker det är imponerande att hålla på med detta... Jag har alltid svårt att välja vilket parti jag ska rösta på... många har bra saker men många har dåliga saker... så det är svårt...
Sedan hatar jag pajkastning... å när man lyssnar på politiker före valet så är det för mig en enda STOR pajkasning från alla håll... Det är iNTE det jag vill HÖRA... jag vill ju veta vad de har att erbjuda mig och samhället... inte hur dålig deras motstånd är.... Det är svårt och ni är duktigt ni som orkar och vill engagera er i samhället... det tackar jag för.

2008-02-26 @ 10:02:10
URL: http://kats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0