Home sweet home

.....Nog är man allt bra nöjd med sitt liv här  i "obyggden"  ändå.
 Blir lika förvåndan varje gång jag är till vår huvudstad.......
hur många människor det bor på en liten yta, tätt, tätt
intill varandra och låtsas som att de inte ser varandra på
tunnelbanan eller dylikt. Och alla bilar var kommer de ifrån ?
 Ignoring You
Det känns som det syns på långt håll att vi inte kan 
storstadskoderna när man kommer dit. 



Men jag ska  absolut inte klaga på våra första dagar i februari.

Vi har gjort det vi hade tänkt oss och haft det lyxigt och skönt

image1063

Hotellet låg mitt i Solnacentrum med 120 affärer
utanför lobbyn till hotellet, allt inomhus så det var bara att
traska runt utan ytterkläder.
Det 14 våningar höga hotellet
 ( till pojkarnas vånda när de skulle åka i hissen med glasvägg ut mot en fantastisk utsikt)
 se bild ;)
hade sköna sängar,
god frukost och ett BADKAR på rummet.
 
Bubble Bath 
Så då måste man passa på.
Köpte en badbomb för att lyxat till det ännu mer.
Men vad är vittsen med en sådan?
Det ända jag märkte var att badkaret blev grönt av den
och mina tår när jag drog med dem för att försöka få bort det.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som ni har haft en trevlig helg!
Varje gång jag är i Stockholm blir jag nervös. Så mycket folk och alla stressar.
Nej, tacka vet jag lite utanför en stad. Där är det lugnt och skönt!

2008-02-03 @ 21:34:09
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Christina

Vad härligt ni verkar ha haft det. Man behöver verkligen unna sig det ibland. Ha det gott, Kram

2008-02-03 @ 22:05:38
URL: http://mammastina.blogg.se
Postat av: Carina

Borta bra men hemma bäst, brukar vara så!
Vad mysigt ni ser ut att ha haft det,
fint boende ser jag.
Var killarna och såg brynäsmatchen så
tycker jag synd om dem, de var ju sketdåliga!
Kramkram och välkommen hem igen!

2008-02-03 @ 22:28:03
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Mia

Ah men...vad lyxigt skönt att få bo på hotell och bara bli uppassad *L*
Sån't borde göras lite oftare, eller hur??

2008-02-03 @ 23:10:17
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0