Utmanad

...men känner att jag bor lite ocentralt för att kunna ge bra svar, men det får bli som det blir   Huh?

Solgudinnan
har utmanat en lantlolla som mig 

Winking Farmer Farm Pig Gifs Images - MySpace Layouts, MySpace Graphics

Mina bästa :

Bageriet, matbröd:  Sommars konditori i Edsbyn
Bageriet, kaffebröd: Sommars konditori i Edsbyn



Blomsteraffären: 
Mobackes  trädgårdscenter i Bollnäs



Smycken:  Pilgrim


Pizzan: Maxim I Alfta


Thaibuffén: Var finns den närmast :/
En Thaikiosk är vad som finns i Bollnäs

Fiskrestaurangen: Måste bli
Albertina i Skärså


Kameran: Revio

Bil:
Volvo V70


Moped: Måste bli min Mustang cobra som jag styrde runt med i ungdomen


Handelsträdgård: Mobackes som ovan

Tv-serien:  Let`s dance


På nätet: bloggar


Filmen:  Änglagård är en gammal klassiker som jag kom på nu


Boken: Grottbjörnensfolk var en lång sträckläsning

( tror jag fastnad på 80-talet nu :/ )

Resmålet:  Gärna Grekland


Drycken: Ramlösa

Ska nog invistera i en sodasteram

Badlakan:
Ellos

Sängen: En gammal soffa som funnits i min fars släkt länge


Shoppingstället i egna staden: Åhlens el. Lindex i Bollnäs.
Eller ska vi prata fynd stället så blir det Erikshjälpen ;)

Staden att bo i: Stad??.......det får nog bli min by Altfta

Storstaden: Stockholm


Landet att shoppa i: Måste nog bli Svergie har inte shoppat loss i något annat land

Nöjet i huvudstaden:  Shoppa, äta gott och Djurgården

Morgontidningen:
Ljusnan








Kommentarer
Postat av: Helena

Så kul att se alla bider till svaren. Man fick en inblick i ditt liv :0)
Ha det gott och tack för besväret.

2008-02-13 @ 22:48:47
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Carina

Albertina har jag också varit,
supermat verkligen :-)
Kramelikramen Carina

2008-02-14 @ 07:25:12
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Mia

Albertina är bra! Åsså ligger det nära mig, juuuu ;-)

2008-02-14 @ 19:07:42
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Christina

Ska jag tala om en sak, jag var mycket i Edsbyn som barn hos Bro´s ovanför Sommars cafe och jag umgicks en lite med deras dotter Chris. Ha det gott, kram

2008-02-14 @ 21:49:07
URL: http://mammastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0