Vem är du?

Det är utmanning på gång att svara på dessa frågor och ge en liten bild på sig själv som person
Solgudinnan och Kats
är bla. två av mina bloggkompisar som bjudit på sig själva

Sexy Warrior Woman In Red Gifs Images - MySpace Layouts, MySpace Graphics
Mè in life
Önske tänkande?
Näh, varför tro ni det ;)


Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Tröttheten börjar komma krypande

Favoritgodis: Choklad 


Är det nåt du absolut inte äter:
 Ål

Kläder just nu: Sovtröja och mysbyxor

Musik just nu: Ingen

Vad sa du senast: God natt

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1700-talet ..men mistänker att jag då troligen varit träl och inte fått upplevt det sköna som jag älskar från en tiden i inredningsstil.

Sommarplaner: Åka med husvagnen och målartinget med bloggkompis(ar)

Är du bra på matte: Nej, inget jag skryter med 

Fisk eller badkruka: Fisk, men det ska vara en varm sommardag

Saft eller alkohol: Saft dricker jag sällan, skulle vara en cider eller god drink då ;)

Längd och vikt: 1,60 ...vilken fråga :/

Hur många kuddar sover du med: 2

Favoritväder:
 Sol och helst varmt

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig? : vatten, mat och gott sällskap ;)

Spelar du nåt instrument: Nix

Morgon- eller nattmänniska: Nattsskrot

Sparare eller slösare: Medelmåtta

Vem är viktigast för dig: Mina barn

Bästa film: Drama, kommer inte på någon speciel

Tror på liv på andra planeter: Varför inte

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja då...

Älskar du henne/honom fortfarande: Nej

Har du några homosexuella vänner: Bekanta...eller vad vet jag

Tror du på mirakel: Ja, tron kan försätta berg

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: självklart

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, ju mer man lär sig om hur andra kan ha det.

Ser du på kärleken som ett misstag:
 Vilken hemsk fråga, kärleken är viktig för at vi skall kunna leva

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Känner mig fullvuxen nu, så två får räcka

Bio eller promenad: Promenad men bio ibland

Är du kittlig: Nej, jag kan "stänga av" till barnens förtret

Snarkar du?
 Är väl tvungen att erkänna det efter helgens hotellvistelse, då Moa skällde ut både mig och gubben pga. snarking :/

Rädd för insekter? Nej

Äckligaste insekten: Skulle vara kackerlackor då.

Största svaghet: Svårt att slita mig från burken på kvällarna ;)...... ge kritik är inte kul. :/

Det här är jag bra på:
 Påhittig och vill ha saker gjorda.

Bästa bok? Många, läst  Kerstin Thorvalls böcker som är intressanta om hennes uppväxt bla.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Bota sjukdomar

Chips, morötter eller godis? Ostkrokar..opps, stod inte det ;)

Pizza eller hamburgare? pizza

Skriver du dagbok? bloggar

Har du nån flickvän/pojkvän? gift

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har två hål i öronen, tatuering? varför inte.

Stökigt eller välstädat? Välstädat var att ta i, men jag vill inte ha det stökigt.

Gungar du på stolen?
 Nej

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nja, inte nu kanske men vore jag yngre så ;)

Vilken hand håller du gaffeln i? alltid höger

Hur många syskon har du?
 1

Vad är du mest rädd för? Att något tragiskt ska hända sina nära och kära

Saltar du på maten? nej

Gillar du att sjunga? Nja, mina kollegor vet nog om det.

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?
 Processteknisklinje i gymnasiet, då var man ganska säker på att få ett jobb och det var det enda som gällde då. Som vuxen gick jag omvårdnadsprogrammet. Vilken höjdare, trodde inte mycket om mig själv före men gick ut stärkt och med ett jobb som jag trivs med idag. :)

Anser du att du är stark? Ja, har alltid varit kvick med att bryta arm med folk..men jag börjar nog ligga av mig nu :/
Är nog ganska psykiskt också, när det gäller så är det oftast jag som tar tag i saker.

Brukar du sola? Ligger inte och pressar som när man var ung men ligga på bryggan och soltorka efter ett bad..det är mys det ;)

Vad gör du om du får hicka?
 jag hickar... tills det går över

Har du komplex och för vad?  Uch ja, tänderna,dubbelhakan, vikten..........

Röker du? Nej,

Snusar du? Nej,

Använder du knark?  NEJ!!!!!!

Kaffe, te eller inget? Kaffe och te på kvällen oftast

Har du en besatthet? Bloggtagen :/


Kommentarer
Postat av: ejmis

Kul att läsa =)

2008-02-05 @ 09:13:44
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: kats

kul:-))

2008-02-05 @ 15:19:22
URL: http://kats.blogg.se
Postat av: Anna

Kul att läsa och få en bild av dig. Du ser ut att vara en trevlig prick.

2008-02-05 @ 15:38:38
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Mia

Så fort tjälen har gått ur marken och jag har införskattat spade o grep, så kommer jag!!! *S*

2008-02-05 @ 16:19:59
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Helena

Oj, vad kul att läsa. Roligt att vi har mycket gemensamt. :0)

2008-02-05 @ 19:07:58
URL: http://solgudinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0