2008

Woman in the Falling Snow ImagesGold Flower Images





Nu är vi inne på det nya året och alla blad framför oss står fortfarande oskrivna
Många har almanackor fullbokade med möten, jobb och fritidsysselsättningar, 
men vi vet ingen vad som väntar oss framöver på gott och ont.
Page Turning Gray Book Images
Det jag ser fram imot närmast är vår planerade Stockholms wekend i början på Februari, då vi har bokat två nätter på hotell och pojkarna ska gå på ishocky i Globen, Moa och jag tar nog en shopping runda i stället.

Jo, jag fyller år i januari också, men ser jag fram i mot  det?
Nääh  
Embarrassed 

Sen blir det snart vår !! Flowers Images
Moa ska ta studenten i år ......och balen, så spännade det ska bli att se dem i sin balklänningar som de har sytt alla i hennnes klass
 3D Prom Queen 

Sommar!!!!
Vilket härligt ord, tänk alla planer man alltid har in för den.
Så mycket man vill som sedan inte hinns med.
Blue Jeep & Camper Trailer Gifs Images - MySpace Layouts, MySpace Graphics
Men en sak är säkert vi ska ut och tuffa med husvagnen i sommar.






Kommentarer
Postat av: Helena

Jaaaa, det sista ska vi med. Det ska bli kul.
Vad går din dotter för linje?
Kram och god fortsättning.

2008-01-01 @ 18:32:37
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Carina

Här kommer en till som kopplar på vagnen
och åker på semester i sommar!
Troligtvis utomlands fär första gången,
Kroatien finns det planer på just nu!
Ni då?
Kramelikramen Carina

2008-01-01 @ 18:54:24
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Christina

Visst är det härligt med en bok med oskrivna blad. Det enda jag har planerat för nästa år är att jag ska göra lika som förra året ta två semestrar utomlands sistaminutenresor, en vid skolslutet och en vid skolstarten. Vad härligt med bal det är så kul att se alla ungdomar i sina fina klänningar då. För tre år sedan sydde jag en åt som jag är /var moster åt. Kul. Kram och en härlig fortsättnig på 2008

2008-01-01 @ 19:40:42
URL: http://mammastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0