Inte min dag idag...




..... är så slö, vaknade före kl. 6.00 av en mardröm där jag inte kunde andas riktigt,
inte likt mig att vakna den tiden självmant, på ledig dag dessutom.
I vaket tillstånd förstår jag varför eftersom det är ganska så täppt i näsan och halsen
känns igensvullen :(
Somnar senare i fotöljen nere framför Tv:n, sov säkert över en timme på fm.
Jag som ska ta ut julen idag, handla mat och hämta ut ett paket från Ellos.
Har ännu bra varit ut med raggsockan en vända och tvättat en maskin.
 Walking The Dog Male
Nä, nu får det vara slut på ömkanet, det är mörkt snart och jag måste 
sparka i gång mig nu.
 Kick Me 



Kommentarer
Postat av: mosis

Yes!!!! paketet har kommit!! längtar tills på frdag och snoka reda på mina grejer. har båda paketen kommit föresten???

2008-01-09 @ 15:05:31
Postat av: Ulla

Jobbigt med mardrömmar. Vilken tur att du var ledig och kunde ta en power nap. Vissa dagar finns det bara inte ork.

2008-01-09 @ 15:17:36
Postat av: ejmis

Vad jobbigt det är när dom där dagarna kommer, hoppas du piggnar på dig snart!

2008-01-09 @ 16:18:27
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mosis

jo jag vet, skämms lite över den där försovningen, inte alls likt mig!! men jag missa ändå inget viktigt, dom fick se frankenstien filmen, och den har jag redan gjort!
I helgen så blir det ett annat skåp-projet, inte dockskåp den här gången, utan ett tittskåp om den gammla skräck-romantiken, har inläming på den med svenskan tills nästa vecka!!!
Du har väl inte öppnat mina foton va!!!!! :x

2008-01-09 @ 17:30:31
Postat av: Mosis

kolla din mail fort!!!!!!!!!

2008-01-09 @ 17:52:57
Postat av: Christl

Jag tror att vi får bilda en klubb med de förkyldas gäng. Jag hade jobbigt natten mellan mån-tis när min förkylning bröt ut. suck!
Har inte heller tid att vara sjuk just nu!

2008-01-09 @ 18:10:11
URL: http://Smultronblom.blogg.se
Postat av: Mia

Håller du på att bli ordentligt förkyld? Det verkar inte bättre... :-(

2008-01-09 @ 19:35:46
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: ejmis

I mitt kylskåp ligger det två chokladaskar kvar sen jul...gissa om dom "ropar" på mig!!!

2008-01-09 @ 20:11:36
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0