Trettondagsafton

Mother & Baby NO GREATER BOND Images



                                                    www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

Önskar vi vore nära så man kunde ge DIG en
stor grattis kram.

Bears Images


Trettondagsbal.....


  är det på många ställen i kväll
och jag kommer ihåg en speciell
bal för länge sedan.
Inte lika flott som bilden ovan,
nej,nej det var på en gammal byskola
inte långt ifrån där jag bor i dag.
En mörk ståtlig och ganska flörtig man
bjöd upp mig ett flertal gånger och värmde
mig på brokvisten när vi gick ut för att hämta lite
"luft"      

Front Door Kiss

Nu bor vi här med två barn, vovve och volvo
 Family 2 
 Dog 5  Family Road Trip 

Skulle man ha sett en framtidsfilm på hur det skulle bli för oss två den kvällen så skulle man kanske
skratta då. Men.....jag tror säkert att vi båda skulle ha vågat fortsätta vår flört och hoppats på det vi såg.


Kommentarer
Postat av: Mia

Var det sååå ni träffades?? Härligt minne..*L* Vad jag kan minnas av trettonhelgerna när jag var ung, så var det ganska populärt med maskerader och det var väl för tur, att man inte träffade nån i DET läget, utklädd och så... ;-)
Vet du, när jag läste mitt kinesiska horoskop, så var det PRECIS det där med fynd jag reagerade på! Hahaha!!!

2008-01-05 @ 13:30:42
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Helena

Ja tänk om man kunde se in i framtiden med alla man träffade :0) Undrar vilket val man hade gjort då? Kanske det samma.... vem vet inte du, vem vet inte jag.
Ha en härlig kväll.

2008-01-05 @ 16:06:40
URL: http://solgudinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0