GULDBYN

image1213

Vi började med att äta

SM-final tårtor

Edsbyn tårtan är köpt men kladdkakan hade min son bakat,
sedan så bänkade vi oss framför Tv:n där vi fick se en riktig
målkavalkad
11-6 till Edsbyn



Vi firade segern med
en guldmiddag som min mor gjort.
 Älgstek, köttbullar och potatisgratäng
TACK det var jättegott.
 Cheers 2

image1216 
 Vi avrundade kvällen med att åka till  Edsbyn
för att se när alla bussar  kom hem från Studenternas
med alla supportes...vilken festivalstämmning det var på
Byn. Bilar tutade och folk gick runt i glädjeyra på gatorna.
Efter vägen hade många tänt marchaller för att välkommna
dem hem, även hos oss brann det 4 marchaller.

  Music Dance Images



Kommentarer
Postat av: Carina

Trots att jag är från Gävle så höll jag på Edsbyn,
kan inte förklara bättre än att de är värda detta!
Känslanär underbar när "ens" lag vinner, tyvärr är det ju inte ofta vi brynäsare får känna på den numera!
Kramkram Carina

2008-03-16 @ 09:28:37
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: mosis

jag var tutarmästare!!!

2008-03-16 @ 10:42:15
Postat av: Mia

Tutarmästare M!!! Vilken skön titel... *L*
Åh, vilken stämning det måste ha varit, helt sjukt bra, juuu!!!!

2008-03-16 @ 11:00:05
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0