Påsken står för dörren

....det syndes efter vägen hem från Järvsö att det är nära till påsk.
Blev så inspirerad av intryck jag fick på hemresan och solen som lyckades
ta sig fram efter en mulen förmiddag.

image1225
Påskpåsen togs fram...varför spar jag på sånt jag inte vill ha framme ?
 Hmm
Men lite saker fick komma fram på glasverandan
image1227 
Färska påskliljor ska inhandlas till veckan

 
Tog sektören med mig och plockade lite
björkris för att göra något som jag såg stod
utanför vår blomsteraffär igår när jag och
Goldie gick förbi där.
Vad det blev av det hela får ni se ett senare tillfälle ;-)




Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag såg ju att marknaden var men ofta är det svårt att åka iväg med kort varsel. Du får meddela så fort du vet nästa gång det är något sånt där kul på gång ;)

2008-03-16 @ 21:02:33
Postat av: Carina

Men nu blir jag nyfiken vad du ska sätta
i mjölkkannan din, en sån har jag också
nämnligen :-)
På IKEA blev det pölkuddar till bäddsoffan,
doftljus och tyg som jag ska på insidan
av dörrarna på bokskåpen i vardagsrummet!
....just ja, köpte konsoler också men på
COOP då IKEA hade slut på dem!

Kramen :-)

2008-03-16 @ 21:20:37
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Anna

Ja varför sparar man på påsksaker mn inte vill ha. I min låda är det minst hälften som aldrig kommer fram. Ska nog rensa. Jag väntar på ditt arrangemang. :D

2008-03-16 @ 22:21:13
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Mia

Åh, vad jag tycker om dina emaljerade grejer! *L*

2008-03-17 @ 08:54:46
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0