Biokväll

 
Snowstorm
 
Vad är detta ???
Från en sommarvarm helg
till en måndag då det inte är långt ifrån att
vantarna åker på igen .

Sonen och jag åkte till Bollnäs
och tittade på filmen Varg i stället för att
vara hemma och muttra över vädret.

 Tycker att filmen var bra och realistisk.
Jag är ingen stor varghatare men kan
lätt sätta mig in i hur det är att vara
utsatt av varg när man har rennäring
som levebröd. Både med empatiska
och ekonomiska skäl.
Filmen var väldigt rå men på ett
sätt som visar på hur det är i naturen.
Slutscenen fick mig att fälla tårar.
 Crying 1 
Konstigt det där....
att man tycker att filmer
är bra när de fått en till tårar.
Men, den barometern funkar
iallafall på mig.



Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag gråter nästan alltid oavsett vad det är för typ av film...av glädje eller sorg eller...ja nästan vad som helst verkar det som...

2008-05-12 @ 22:59:06
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Har läst om den men visste inte att den hade hafr premiär än...jag är lite trög ;-)
Så gillar jag ju Peter Stormare, vi hälsingar må väl hålla ihop...oavsett var vi bor...hhrrmmm...

2008-05-13 @ 07:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0