Husvagnen

image1506

Nu har vår vagn fått sig ett förtält
Inte den nyaste modellen eller så snyggt heller för den delen.
Gillar inte fransarna där fram...tror jag klipper bort dem
 Ponder

Men det är fullt funktions dugligt och med lite frächa gardiner 
i lime grönt, hade jag tänkt mig så kan det bli riktigt bra.
 Super Remote 
Platt-tv:n  som vi köpt till husvagnen ville inte fungera riktigt,
jag började tro att DVD:n var en bluff på den.......
men kan ní tänka er att vår  snygga snälla granne
 Blushy 2 
kom över ikväll och fick igång den efter en lång funderare.




Kommentarer
Postat av: synne

Så länge det fungerar och passar er spelar det väl inte så stor roll om det inte är modell-08.
Skönt ni fick igång tvn. Det är alltid bra att ha en med sig.
Vad är alium för en blomma? Vet jag är knas, men kan det vara en tulpan?
Kram mitt i natta från mig :D

2008-05-07 @ 03:18:22
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Carina

Skulle också vilja ha ett förtält har jag får första gåge känt nu i vår då vi står uppställda.
Bara det att de är så sketdyra när jag kollat på olika, får nog bli blocket om vi bestämmer oss.
Ser så otroligt mysigt ut med alla som sitter i sina förtält på kvällarna!
Kram Carina

2008-05-07 @ 07:23:57
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Mia

Kan inte se att det är nåt fel på tältet, alltså i utseendeväg..?? Å andra sidan visste jag inte ens att det fanns olika modeller, där ser du hur medveten jag är *suck*
Jag tycker det ser bra ut, skönt också att ni fick igång tv/dvd, det är bra med grannar, speciellt om dom är snygga...menar snälla!

2008-05-07 @ 09:21:07
Postat av: Carina Isaksson

Hej svejs!!!
Vet du...vi har oxå köpt husvagn, var på premiärtur förra helgen och myste....bara jag, gubben och vovvsen...underbart.
Vi får se vart kosa bär i sommar, om ni åker uppåt så måste du komma till mig
Kramis

2008-05-29 @ 22:03:05
URL: http://stoltmatte.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0