Maj

 

En månad som har förmågan att  rinna i väg
väldigt fort.

Mina "Gubbar" har buntat ihop sig bra i början på månaden 
med att  fylla år varannan dag.
Så jag hyller dem ilag här:

image1453

Hade tänkt att vara med på 1 maj firande med sossarna i går......
men mitt huvud satte stopp för det.
Åkte med sonen till mor & fars stuga på kvällen för att elda kasa
med dem, men jag kan inte skryta med att det var smärtfritt då heller.
Även idag så mår jag illa och vill mest bara sitta stilla annars så dunkar det bra där uppe.

Det sägs att det gör ont när knoppar spricka
men nu får det väl vara till ända med min knopp
.....vad det nu ska bli av denna värk.
Tror ju inte att det spirar ut något nytt
ur min knopp precis.
 Hmm 2 






Kommentarer
Postat av: ejmis

Migrän än? jag lider med dig...
Vad har du för medicin?

2008-05-02 @ 14:58:11
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Usch vad jag tycker synd om dig... :-(
Hoppas verkligen att det går över snart...

2008-05-02 @ 17:15:50
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0