Röjar dag

Inte på det roliga viset ...nej här har röjts i garderober.....en riktig röjardiktator har jag varit idag
 
GI

Till och med gubben fick order om att nu SKA dina garderober röjas
och DU ska vara med. Jag vägrar att vara morsa till en karl över
50 år som inte vet hur man sköter sina egna kläder.
 Caveman 

Dottern tyckte att jag skulle ta sonen på en gång också så inte
hans fru ska behöva gå igenom samma sak.
Det ska hon inte behöva vara orolig för....hoppas jag :/


glitter-graphics.com

Kommentarer
Postat av: Anna

Här var det ord o inga visor. Bäst att lyda order...aj aj kapten. Ska ta en titt i klädkammaren.:D

2008-05-18 @ 21:40:48
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: synne

Tänk att jag ska göra som du. RÖJA!
Hade 17 mai firande i helgen.
Kan det vara till någon tröst om jag säger att vi hade minusgrader och snö med?
Hoppas det....
Husvagnsmys verkar skoj. Får skaffa en sån tror jag.
Varmare där än inne när centralvärmen pajar hehe...
Kram Synne :D

2008-05-19 @ 07:12:09
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Mia

Godmorron kära syster!
Ja, det är riktiga takter! Herrejisses, dom ska väl klara sånt, men jag tror att vi kvinnor har en tendens att skämma bort våra män, det behöver inte vara medvetet...Lycka till med din fostran!

2008-05-19 @ 07:32:47
Postat av: Ragnvi

Godmorgon från jobbet!
Var du in till mig nyss? Knubbiga blomman du vet..eller!
Jag struntar fullkomligt i I:s kläder, men tyvärr gör han det också! Alltså; det blir ändå jag som styr o ställer! Konstigt det där...
Ha en bra måndag!

2008-05-19 @ 07:43:08
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: Mia

Nja, inte är det väl roligt för honom, precis...jag känner mig lite elak men det går att flyga till Ume' och han har var 6:e vecka ledig, så vi får väl träffas då.

2008-05-19 @ 07:51:04
Postat av: Pialotta

Det behövs röjas då och då i garderoberna.. tyvärr är det inte alla som ser det där.. dörrarna är ju stängda för omgivningen:-)
ha de fint.. Tjingeling

2008-05-19 @ 11:02:57
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Mia

VA??? Nääää, det måste vara nåt fel, för jag har inte ens kontaktat nån i Vindeln för internetabonnemang än! Vad är detta?? Storebror ser dig, eller?????

2008-05-19 @ 16:57:43
Postat av: Carina

Det var ord och inga visor det,
är nog den taktiken man får ta till
om det ska bli som man vill :-)
Kram Carina

2008-05-19 @ 19:25:03
URL: http://skalet2001.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0