Uppretande


Skyndade mig direkt till Bollnäs när jag kom från jobbet på eftermidagen
för att byta ut en addept som inte fungerade till boxern i husvagnen.
Sagt och gjort, var till bytesluckan och fick ett tillgodo kvitto på den,
stövlar sedan in i butiken för att få lite upprättelse över att de inte har
reservdelar till boxern.
- Jag kan bara beklaga fick jag till svar.
Men han lyssnade till mitt problem och började forska lite i det.
Tror ni inte att han fick samma addept att fungera till boxern
......fruntimmer tänkte han säkert :/
Men jag var faktiskt glad att det ordnade sig
...hade till på köpet glömt plånboken hemma eftersom
 jag bytte väska innan jag åkte hemifrån, så att köpa något annat var att glömma
 Envious 
Nåväl, nöjd gick jag senare ut till husvagnen för att fixa det hela
......men tror du att det fungerade   
Pulling My Hair Out
NEJJ !!

Små världsliga saker....visst är det väl så

image1582
Regnbågen visade sig ikväll och jag knäppt kort på den från balkongen





Kommentarer
Postat av: Carina T

Snopet de där med tv´n =)

Kramisar!

2008-05-21 @ 00:08:35
URL: http://ozzyeddie.se
Postat av: Mia

Ajdå, vad retligt med adeptern...men såna småsaker kan reta gallfeber på en, och då får man väl lov att vara så liten ;-))

2008-05-21 @ 04:42:49
Postat av: Mia

P.S Fast alla min uppgifter finns med i kommentarrutan och kom-i-håg-migknappen är "på", så kommer det inte med i kommentaren! :/

2008-05-21 @ 04:44:40
Postat av: kats

ja se teknikens under... man blir matt... jag förstår dig....
Han tänkte kärringar... säkert.... men du,... tur du inte är blond som jag!!! vad tror du han hade tänkt då;-)) självklart... dum blondin fniss fniss

2008-05-21 @ 07:30:28
URL: http://kats.blogg.se
Postat av: Ragnvi

Hej på dig! Förstår dig så väl ang. tekniska detaljer! Jag har noll tålamod med sånt!

Noll internet har det varit här i Trönö också, glappkontakt!!

Ska läsa lite mer om raggsockan sen!

2008-05-21 @ 08:19:47
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: Ninni

Du får bju hem killen från affärn så kanske han fixar det åt dig. :-) Sånt där kan ju reta gallfeber på en.
Jag antar att det blir en husvagnshelg till helgen..
Ha det gött!
Kram.

2008-05-21 @ 14:19:42
URL: http://ninni1960.spaces.live.com/
Postat av: Anna

Galet det där när det inte funkar... man blir ju så arg.Men du fick ju njuta av regnbåge iaf.
"Vill man ha regnbågen får man ta regnet." :)Var det någon som sa.

2008-05-21 @ 22:13:38
URL: http://filipendula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0