Full rulle....

..... jag nyper Rankans överskrift idag ;)



Det är jag i ett nötskal att behöva ha något
framför mig för att få fart på mig.



Idag har jag varit effektiv både
inne och ute och gjort sådant som
jag suckat över i sommar att det
behöver bli gjort,
skurat pergolan och torkat
 av spiskåpan i köket som jag
tittat surt på hela semestern.

DET VANKADES KALAS
och då ska det vara snyggt
så klart ;))


Gillar att få ta fram min gamla servis
plocka några blommor på täppan
att smycka med

....nu kan de komma gästerna :)


Vädret var kanon och vi kunde sitta
ute....ja så är det ofta när sonen
har sitt kalas.

Lilla Elma ville dansa till en rockig låt
....mormor ställde upp som kavaljer





Full rulle som sagt
...men nu är det tyst och stilla


Kommentarer
Postat av: Anna

Men vilket kalla-las himmel o plättar och kladdkaka med..så gott och svängit rent av rockigt..söt som en docka är hon den lilla Emme..så trevligt det är när man sitter där när allt jobb är gjort och alla trivs..kan tro att om man fyller seventeen rullar pengarna in..så härligt.

2009-08-06 @ 06:39:08
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: - C H R I S T I N E ! ! !

Trevlig Blogg :)

allt bra med dig en morgon som denna ? :)

2009-08-06 @ 07:33:08
URL: http://livetsomchristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0