Ibland funderar man vad man håller på med...



Inte kan man prata om det officiellt heller
men det handlar om styret i kommunen framöver

......många är alternativen
beroende på hur förhandlingar framåt går.

Bra mycket enklare är det att umgås med
en treåring, visst kan man få många kluriga
frågor av dem och styret vill gärna bli mer
diktatoriskt än demokratisk
.....gör så annars blir jag arg ;))

Men kul har vi när vi träffas...


Han strålar som en stjärna min idol
HEJA, HEJA Alexander !!!!

Men hallå.....



Kul var det tyckte min idol,
 när det utdelades straff till sin motståndare.

Oj, titta där en vacker blomma
som moster måste fota

....så missnöjd han blir då mitt lilla yrväder.



Men jag älskar att fota små blommor
...så är det :)


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Ingen kan väl som du få till det! Underbara bilder!

I morgon far vi till Uppsala...ska försöka ha lite ork kvar tills på fredag...

Kramen!

Ragnvi

2009-09-01 @ 16:36:17
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: kats

fniss härliga bilder...

Det är beundransvärt alla ni som orkar engagera er i politikern... det kan inte vara lätt med alla viljor..

Mkt roliga med 3 åringar :o)) härligt

2009-09-01 @ 17:03:27
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0