Långt till semestern ännu....

Men hoppas verkligen sommaren kommer
 före min semesterperiod om 5 veckor



I kväll har vi städat i husvagnen
piskat dynor, dammsugit och
putsat uppåt och nertill.



Har inte haft någon inspiration
 förrän nu att ta tag i det
......men nu känns det riktigt mysigt
att sitta här och fantisera om
lata varma dagar och lite
äventyr där i mellan.

Den kommer att stå i mitt sommarparadis
fram till semestertrippen
...vart det blir är inte riktigt säkert ännu.
Vi pratar lite smått om Östersund och Jamtli.

Men jag hoppas på några
 lediga dagar här först



...se de vackra sol nedgångarna
i Marsa, det kan jag inte vara utan.


Kommentarer
Postat av: synne

Godmorgon.

Så fina dina höns är. De ser ut att trivas.

Eran marknad verkar vara så härlig.

Blev lite snopen när jag såg att ni säger ymse.

Det sier vi på norsk og. Har litt ymse blomster i hagen.



Hoppas ni får en fin tid med husvagnen iallafall.

Kramen Synne.

2009-06-09 @ 05:09:42
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Anonym

Marsa....det är nog ett riktigt paradis, det....himmel så vackert! Och så vacker himmel...Himla mycket blev det nu L

2009-06-09 @ 05:15:22
Postat av: Ragnvi

Morning Söthöna! Hi, hi...så jag myste när jag läste din saga till barnen om Gullhönderna dina!

Några veckor kvar till semestern läser jag..efter min sjukskrivning börjar nog jag med att ta två veckors semester, hi, hi! Den som ändå hade husvagn...!

Tack för att du fixade klockan hos mig! Men du, var blommorna liksom "rutiga" tidigare?

Kramen!

Ragnvi

2009-06-09 @ 07:18:05
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: anneli

Samma här....inte semester på lääänge v.30 börjar jag...den som spar den har, men hade gärna varit ledig några dagar - älskar den här tiden på året!

2009-06-09 @ 16:35:12
URL: http://nygamlajag.blogg.se/
Postat av: Anna

Du att drömma om semestern är ju halva nöjet..att ha den framför sig gör gott i själen..det kommer bli en kanonsommar det känner jag i lillfingret..:)

2009-06-10 @ 06:30:01
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Ohhh...semester.....jag längtar.... Och jag behöver bara längta tills midsommar...gött !!!!

Det är konstigt att semestern alltid kommer alldeles "lagom".... Jag menar , hade jag haft en månad kvar hade jag varit inställd på det och inte längtat som jag nu....

Kram på dig

Margaretha

2009-06-10 @ 16:16:22
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0