Midsommarhelgen



Jag får börja med att dementera alla
rykten om att jag haft fruktbarhetsriter för mig i helgen
.....skyllde på huvudet  ;)

Det blev varken midsommarstång eller nubbe heller.



Skönt var det att ha husvagnen lite vid sidan om
.....där vila jag många timmar i helgen


Det var sill, grillat och jorgubbsbakelser
på bordet i midsommar



Vädret var som sagt...




Det blev en tur med vår flotte på midsommardagen.
Härliga varma kvällvindar som smekta oss
på kinden :)



Tänk vad kidsen växer
....Sofie har hittat en hobby
som hennes faster diggar också






Kommentarer
Postat av: ejmis

Den där flotten ser såååå mysig ut!

2009-06-22 @ 13:39:36
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0