Fredagsfärg - Brunt & svart



Klicka på ikonen för att se fler bidrag



Blev mer eller mindre tvingad av dottern
att åka till Bollnäs för att titta in i den nya
affären som öppnat där i dagarna.

Karlssons heter det nya Mecka
för shopping hungriga
......en överfull parkering möttes vi av
....nej men fy, ska vi in och trängas med
alla dessa tänkte både maken och jag.

Men när vi väl var inne så var
det inte alls så farligt
......det var stort och jag tror nästan allt
fanns att köpa där som kan behövas i ett hem.
På kassen vi fick med oss hem stod det
ALLT MELLAN HIMMEL OCH JORDFRÄS

.......det flög iväg lite lappar i en hast

I kassen med hem hade vi
bla. ett nytt våffeljärn, en kjol, tavla
och partypryla
....dottern ska ha 20 års party snart

Raggsockan fick en ny lekkompis



Det har varit grisjakt här ikväll.....
hon blir stortokigt när den grymtar till
och det blåser ur trynet på den när
den låter :))))



Själv är jag helnöjd med min nya tavla :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅåååååååååååååå.....en affär att gå till för mig också, eller???? OM jag kommer dit...

2009-03-27 @ 22:25:16
Postat av: hea

Tack snälla för den infon :D

Minns inte vad det vart för väder efter de skottet, men här i norrland är de ju oväder mest hela tiden :D Älskade ditt svart/bruna tyg däruppe, vart har du köpt?

2009-03-27 @ 23:07:58
URL: http://healina.blogg.se/
Postat av: ejmis

Är Karlssons värt en dagstur?

2009-03-28 @ 10:16:51
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Jah Hollis

Och lite svart och brunt hann du fixa till med mitt i shoppingyran. :-)

2009-03-28 @ 12:11:12
URL: http://jahhollis.blogspot.com/
Postat av: Christina

Var du där vid 14.30 jag var där då och funderade på om det var dig jag såg där inne, men jag vågade inte fråga. Det enda jag köpte var blomstra men det fann mycket där. Ha en trevlig helg.

2009-04-03 @ 21:08:18
URL: http://mammastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0