En saltböna är hemma igen ;)



Tänk jag klarade sjön utan problem.
Det ända som går att klaga på är
 att mat fick vi snålt av på resan.
Startade från Alfta vid
Kl 7.30 och tänkte väl att vi skulle få
en paus med kaffe och macka
....men inte, det blev lunch vid
kl. 12.00 och då var vi hungriga
som små sjöbusar



Maten var god,
Fetaost späckad köttfärsbifff
med potatis och sås.
Men räckte inte riktigt till
att stilla vår hunger :/

Men det var intressant att vara på Briggen,
se dem hisssa segel och uppleva
havets blå nyanser.......
Jo, det gungade lite ibland
men det klara jag galant.



Ett bildcollage får visa lite av den upplevelse
jag haft idag.....
 
Ordning och reda
....snyggt och välorganiserat



Gillar att se dem i arbete....


Kommentarer
Postat av: anneli

Men Wow! Vilket äventyr, vilken skuta!!! Gud så roligt!!! Du det var kontrast mot den lilla lilla båt jag blev fraktad med igår...ha ha ha...Snygga bilder!!

2009-05-23 @ 23:51:53
URL: http://nygamlajag.blogg.se/
Postat av: Anna

Men hallå...vilka härliga bilder Carina..detaljer som jag hade hoppats på också..mmm men du vet på fina restauranger får man lite mat..det ska vara så..elegant är det då..ha ha..jag har oxå varit ute för det att det känns lite snålt..konstigt att man vill ha det så..



Så härligt att du klarade resan utan att vingla omkring då..underbara bilder..jag ska titta igen nu..



2009-05-24 @ 07:58:51
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: ejmis

Det ser jättehärligt ut, tråkigt att ni inte blev mätta bara.

2009-05-24 @ 17:02:21
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0