Facklig/politisk hela dagen

.....inte en chans till att man har kunnat eller haft lust
 till att ligga i hamocken och filosofera idag.
Vädret är kass idag och jag har varit på språng till framåt 20.30



Roland Bäckman (S)

Har "vallat" en riksdagsman på industrier
i kommunen och inom äldreomsorgen.
En man som verkligen var jordnära
och det kändes att han var i vår verklighet,
inga höga hästar eller långt ifrån vår
vardag. Riktigt trevligt och intressant
även för mig att se några av våra industrier.

Det är EU-val 7 juni
Är det någon som missat det ?
Har fått en fråga av Eva vad man
ska välja....det är nog ganska enkelt
att förstå vad jag svarar....
 
Men här kommer en test ni kan göra:

RÖD eller BLÅ
På sidan 7 finns testet


Kommentarer
Postat av: Anna

Ehhh..ja..men hallå EU..ja ja men men..jag ska för din skull Carina..bara för din skull..har du inte hunnit plocka ägg idag då..

2009-05-27 @ 22:55:59
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Carina T

Hm...... Undrar om inte du ska byta färg på hammocktaket, känns som det inte stämmer in på dig på något vis ;)

Jag ska nog pallra mig i väg och rösta jag med ;)



I morgon blir det 4 kalas =)



Kramisar!

2009-05-27 @ 23:09:37
URL: http://ozzyeddie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0