Ny dag och nya möjligheter

.....gillar verkligen att vakna med ett huvud som inte dunkar (det gjorde det igår....mr migrän ni vet :/ )

Det gör att sådana här dagar får ett extra högt värde
.....ledig, solen skiner och man går upp lite extra tidigt

Sitta i hamocken med en koppkaffe och läsa morgontidningen
.....höra på fågelkvitter och
 ....visst var det tuppen som gal lite :)



Var till vår lokala handelsträdgård tidigt
och slapp en massa trängsel.
Det är en händelserik helg denna
pingst, konfirmation, morsdag
i morgon och en solrik helg som
gör att många vill plantera
i trädgården.



Kommentarer
Postat av: Anna

Underbart Carina...visst är det härligt på handelsträdgården..kan tro att det blir fint nu då..hälsa hönorna :)..jag har just cyklat två mil..jag hörde göken och jag blev hänryckt..jag blev lycklig..nu blir jag snart lycklig av vinet..skål på dig..du härliga goa vän..

2009-05-30 @ 17:25:30
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Tjena lilla hönsmamman... ;o)

Jag har ju varit lite frånvarande ett tag så det var mycket att läsa in sig på här.... Tänk så mysigt att kunna gå ut o plocka egna ägg....det skulle jag oxå vilja...

Härliga bilder på allt vackert njuter jag av....Att komma hem med påsar med nyinköpta växter är väl ändå bland det bästa som finns....

Njut nu av solen och "ryck dig hän"....

Kram på dig

Margaretha (glömde ju berömma den fina headern....verkligen finfin...)

2009-05-30 @ 18:23:34
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0