Glidit på en räkmacka....

Slutade kl:13.00 idag
härligt....

Köpte två mackor
till mig och maken
som vi åt till
lunch



Hämtade upp sonen
och for till staden.

B i l a r.....
gillar de att titta på boysen
....kommer en försäljare
fram till oss och jag säger snabbt
- Vi BARA tittar
Han ler sitt försäljarflin
och börjar prata om vilken
bra bil det är.....
och vad får vi för vår
gamla trotjänare tro ?
27000 :- ???
Är han inte klok
vår Volvo som startar
och rullar på vägen så bra
- Tack och hej
....lättad så kör vi
vidare till Husvagnsaffären
...där får jag nästan hjärtsnörp
av priserna på de nya vagnarna
Min duger såå bra känner jag
....men köper några lotter innan
vi är hemma igen
...man vet aldrig ;)

Helg nöjet blir detta...


Nu ska hallen börja rustat
....det har jag bestämt åt
gubben ;)


Kommentarer
Postat av: Carina

Vi ska så smått börja titta på nu vagn på elmia i år tänkte vi men precis som du gillar vi INTE priserna, får se hur vi gör!

Tycker vår duger jag också, + att det bara är vi som ägt den, skön känsla!

2010-02-06 @ 09:16:02
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Synnöve

Ingen ny bil alltså.

Näe man ska ha kvar det som fungerar. Vi ska byta vår gamla toyota till våren. Men jag vill inte! Jag är så glad i den.

Kan man ha ett förhållande till en bil?

Japp det tror jag.



Goa mackor det där.

Ska fixa lite frukost nu.

Kramen.

2010-02-06 @ 09:27:58
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Moa

wohoo, hallen ska få sig en omgång! både och uppe och nere hoppas jag!

2010-02-06 @ 11:35:16
URL: http://moanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0