En riktig familjedag

.....så mysigt det har varit

Sällan man umgås så mycket
fast vi alla är hemma utom
dottern då som flugit ut ur boet

I helgen har hon varit hemma
och vi har varit nära varandra
hela familjen

Började med lite shopping,
fikade på Lilla K och handla
blomster på Mobackens
....Lycka....

Kombinerade ihop mina
blomster i en zinkbalja,
mest vitt men även en
chokladblomma kom med
....nu blir det nog till att
bära den in och ut en tid.
Tänk om frosten tar det
i sina nypor :/




Dottern sprang runt och fota
...är nog lite smittat av sin mamma ;)

Men det gillade inte lilla raggsockan



Sedan drog vi igång grillen
....tänk att gubben hamnade
i köket och vi kvinns stod
vid grillen.
Jag får väl erkänna att
det var mest dottern
...jag satt och myste med en cider mest :)


Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken härlig dag!

Så fina planteringar. Vad är det för blomma på stam i zinkkrukan som blommar vitt?

Älskar vita blommor...

Kram och go söndag!

2010-05-30 @ 11:54:11
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Synnöve

En härlig dag med familjen runt sig.

Visst är det så att man gärna haft flera av de.



Varför gillar inte Raggsockan kameran egentligen? Något måste hänt henne där nere innan du fann henne.



Vad blev det för gott på grillen?



Vad är en chockladblomma?

Många frågor hihi.

Ha det bäst.

Kramen i solen.

2010-05-30 @ 14:43:41
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: LissenTo

Jag riktigt känner vad mysigt ni har haft hela familjen. Sådant är guld värt!

Vad fina blommor du har köpt, värt att bära ut och in :-) Ha en skön dag, min vän. Kram Lissen

2010-05-31 @ 14:33:40
URL: http://lissento.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0