Kulig lista...

........som jag hittade hos en bloggvän
Smultronblom

www.bigoo.ws riktigt barnslig

www.bigoo.ws har dom vackraste ögonen

www.bigoo.ws helt GALEN
www.bigoo.ws helt underbar i sängen
www.bigoo.wsdu kan behålla hemligheter
www.bigoo.ws har dom vackraste ögonen


Ta bokstäverna i ditt namn och avslöja vem DU är
....
jag erkänner att jag är barnslig
 Laughing Baby 
Kan undra om man har varit riktigt "hot" om man hetat Zio ?
 Girl 5 


A. har dom vackraste ögonen

B. alla vill ha dig.

C. riktigt barnslig.

D. gillar att dansa loss.

E. jättebra på att kyssas.

F. bra personlighet och utseende.

G. skiter i vad andra tycker.

H. en gosig nallebjörn.

I. helt underbar i sängen.

J. alla avgudar dig.

K. vild och galen.

L. alla älskar dig.

M. ruskigt smart.

N. du kan behålla hemligheter.

O. as sexig, grr.

P. populär bland alla.

Q. mindre snygg..

R. helt GALEN.

S. lätt att bli kär i

T. omtänksam och bryr sig.

U. kung på att bara ta't lugnt.

V. alltid lika glad.

W. otur i kärlek.

X. inte alls duktig i skolan..

Y. bästa pojkvän/flickvän som finns.

Z. alltid redo.

Å. har en dold talang.

Ä. kan inte behålla hemligheter.

Ö. gillar att dricka/festa

än






Kommentarer
Postat av: Helena

Jösses, jag vågar inte sätta den hos mig, då tror ni att jag är högfärdig. :0)
Ha en trevlig helg.

2007-11-17 @ 11:36:15
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Mia

Orkade inte ta hela namnet så jag tog det korta... ;-)

2007-11-17 @ 13:51:59
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Mia

Öppettider Onsdagar 14-18 och lördagar 10-14, det var skitkul, rent ut sagt!

2007-11-17 @ 15:30:45
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0