Omgjord, tisdagstema


tisdagstema.jpg
Känns som jag är ute i sista minuten och tankarna snurrar i huvudet  
Ponder på mig.
Sovrummet har jag tjatat ihjäl här på bloggen men är det senaste  vi gjorde här hemma .
 I've Got It 
Nu vet jag !!!
image637
Här är Goldie en nyss hit kommen gatuhund från Rumänien
image638
Nu är hon omgjord till en liten raggsocka ( se vilken päls hon har i dag )
och vet hur det är att vara en svensk familjehund.

Men mattes kamera är inte poppulär
det knäpper och blixtrar om den.
Man kan fundera på vad hon förknippar det med
 
Rolling Eyes 
Jag har den framme titt som tätt och försöker att inte göra så stort väsen av det,
 men hon försvinner darrande när hon ser den och är sig inte likt några timmar sedan.
Kan någon ge mig lite tipps hur jag ska få henne att bli trygg med den?
 Pomeranian 






Kommentarer
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Min dotters hund vill då verkligen inte vara med på bild:-) Såg du inte mina foton på Wilma för någon tid sedan? Såg för kul ut, då hon höll tassarna för ögonen. Jag tror de ligger i menyn under Tisdagstema.
Ha de gott..

2007-11-20 @ 22:39:45
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Wickan

Den mår säkert mycket bättre hos er, så den är nog "omgjord" inombords också!!
Fina saker du handlat! Det spelar ingen roll om det är kvinnligt eller ej!! Karlar handlar också, o dom tror att dom behöver allt också!!
=)

2007-11-20 @ 23:09:48
URL: http://wickansvarld.blogspot.com/
Postat av: Mia

Det var väl ett superbra tisdagstema!! Från nystan till socka... ;-)

2007-11-21 @ 04:49:17
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Paula

Hon är ju så fin! Innan vi fick hit dotterns pappisar hade jag allvarliga funderingar på att adoptera en jycke, men det var ju tur jag inte hann det, med facit i handen, då hade jag inte haft plats för dom små trollen som inte dottern kunde ha kvar!
Ha en skön dag/Kram

2007-11-21 @ 12:08:20
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0