Jag är sååå nyttig....

.......eller vad säger ni
image524
 Omega-3
Naturlig fiskolja med kalcium och folsyra samt vitaminerna
D och E . speciellt anpassade för kvinnors behov.
Skall tas tre gånger om dan helst vid måltid.
- Jag kommer ihåg det oftast en gång om dan i bästa fall 2 gånger.

Grönt -Te med ingefära & citron
Grönt te innehåller antioxidanter som är bra för kroppens celler
och är bra för magen pga av kamomillen och ingefäran.
- Faktiskt ett väldigt gott te fast det är grönt, annars tycker jag det mest smakar gräs av sådana.
Jag försöker att dricka en kopp på kvällen.

Och till middag så blev det
Hur nyttig är man då igentligen med sådan kost
 Shy Whistler
..men bättre än inga vitaminer alls måste det iallafall vara. 

image526
Blev lite fotomanisk när jag skulle till med maten i kväll där av detta inlägg.
Kolla in vilken vacker kvällshimmel vi hade  vid ca  kl 17.30







Kommentarer
Postat av: Paula

Va söta ni var i soffan! Här är det samma procedur, men tre som anfaller och ska sitta i knäet, slicka i näsa, öron och mun..haha
Din aftonrodnad är lika fin som min morgonrodnad i morse! Tyvärr orkade jag inte leta fram kameran, var inte ens halvvaken..
Teer och jag går inte ihop, har försökt alla sorter, jag tycker det är blaskiga...så det blir på sin höjd ett vanligt te med citron o honung, helt okej i förkylningstider
Ha en fin kväll/Kram

2007-10-25 @ 18:58:06
URL: http://paulaz.se
Postat av: Mia

Jooo, jag såg att det var fint där bortåt ditt håll! ;-)
Läste fortsättningen på rävhistorien och det var ju för väl att ni löste det... Annars hade ni nog blivit skolösa allihop!

2007-10-25 @ 19:46:42
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Mia

Kära "syster"...tapeter och bårder i den här lägenheten borde varit utbytta för LÄNGE sen, men det tycker nog inte hyresvärden ;-)

2007-10-25 @ 20:48:33
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

De där "preparaten" är så nyttiga.. tar omega3 själv två ggr per dag och teet har jag i hyllan.. sällan jag tänker på att dricka det bara:-)
Kul du gillar min blogg.. ibland så tänker man till, men gillar att blanda och ge.. i morgon eller senare kommer något helt annat:-)
Ha de fint kram

2007-10-25 @ 22:09:57
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Scaniatjejen

Jag gillar också det där teet och visst känner man sig nyttig;-) Mysig bild med dig och vovven nedan och lustig historia om räven! Ha en skön helg!

2007-10-26 @ 11:30:50
URL: http://scaniatjejen.blogg.se
Postat av: Helen

Mums är gott med pannkisar :)
Om du har tid o lust är du utmanad ;)
Ha en fin kväll
Kram

2007-10-26 @ 15:52:48
URL: http://qristall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0