Målartinget

Holi
Har suttit en stund och tittat på bilder från Målartinget och blev så sugen på det igen.
Jag........vi måste bara bli några som åker dit nästa år !!



gal/2007_06_16_-_Malarting_dag_3/IMG_2429.JPG


gal/2007_06_16_-_Malarting_dag_3/IMG_2436.JPGgal/2007_06_16_-_Malarting_dag_3/IMG_2472.JPG
Visst ser det för härligt ut, kolla Mia vem du kan få chansen att träffa igen  Wink 
Fler bilder

Det är några år sedan jag var med senast, då gick jag och dotter hos Anders-Erik Sköld en känd textil collage konstnär från byggden.
image445
vi fick lära oss att göra tavlor med hjälp av tyg, tråd och tapetklister.
Väldigt kladdigt att hålla på med men helt i min smak.......älskar att kladda ;)
Vi fick börja med att lära oss att skriva med trådar.


Kommentarer
Postat av: Paula

Hej! Visst är det samma Ninni vi pratar om! Tänk, två stycken Carinor i samma stad o bägge känns lika goa!
Vi träffades i Alfta när jag var där på utredning från FK i mars månad. Ett par gånger hann vi träffas o hon visade upp Alfta för mig, ett härligt samhälle!
Jag skulle mer än gärna vilja haka på Målartinget, det låter skitskoj! Jag har fuskat lite i olja, men det var många år sedan...
Ha nu en skön söndag, med alla slantar i behåll, själv passade jag också på igår att skänka lite till välgörenhet, på Lions loppis..

2007-10-07 @ 13:38:01
URL: http://paulaz.se
Postat av: Carina

Se där, första nappet!
Mia är redan självskriven eller hur?
Skulle vara jättekul om vi blev ett bloggargäng som träffades där i sommar.
Tänk va kul det är att hitta nya bloggare man blir som en länk i en kedja av en massa bloggare och så parar man ihop sig med de delar som passar ihop :)

2007-10-07 @ 14:49:29
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Christina

Vad härligt det ser ut. Jag önskar ött jag har tillfälle att vara där nästa sommar. Ha det gott

2007-10-08 @ 21:56:54
URL: http://mammastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0