Vilket bär är du ?

Kul test har de också i Ragundadalen

Ett lingon blev jag, stämmer ganska väl in på mig, men flugfiske vet jag inte om jag har tålamod till.



SVAR: Vilket bär är du?

Du är ett Lingon (flest B)

Du är en jordnära person som gillar att vistas i skog och mark och du klarar dig bra på egen hand utan guideböcker. Vi har mycket att erbjuda det erfarna lingonet. Varför inte prova på flugfiske i den berömda Ammerån eller på vintern pimpla i en av alla våra sjöar?

Lingonet är väl förberedd och har allt man behöver för att klara sig. Därför kommer bland annat den gamla pilgrimsleden att gå som vandringsled att passa utmärkt. Vintertid rekommenderar vi en tur i ett av våra många skidspår.

Du har säkert redan sett älgar i ditt liv men på Vättabergets Vilthägn kan du komma Skogens konung riktigt nära och uppleva älgen i dess rätta miljö, skogen.

Har du inte fått nog av vår skog, natur och annorlunda upplevelser så kan ett sista stopp vara den årliga vildmarksmässan i augusti. Mässan har allt för den intresserade med hästar, hundar, skog, natur, jakt och fiske.


Kommentarer
Postat av: Lillatanta

jag blev ett lingon jag med.Ska vi ge oss ut i skogen och plocka svamp o bär en dag
kraaaaaaaaaaam

2007-09-24 @ 23:23:57
URL: http://lillatanta.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag blev ett hjortron, jag...men jag fick inte in det på bloggen, ska göra ett nytt försök i morron när jag är ledig..*L*

2007-09-25 @ 11:18:02
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: ejmis

Den testen ska jag göra sen!

2007-09-25 @ 20:46:16
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: kats

jag blev ett blåbär!
ha ha ...rolig test... knycker den till min blogg... hoppas det är ok..

2007-09-26 @ 23:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0