Suck....

Vad ställde jag till i går ? Cover Up 

Satt här och ojade mig över att det var vår i södra delen av landet och vi har snö ännu,
vad händer...........

 


snö faller ända nere i Skåne :/




          
 
 I kväll har vi varit i Grängsbo och pusst på två solstrålar som är
  hos sin Mormor och Morfar med sin mamma fram till påsk.

                                          2 åriga Alexander säger inte mycket.....men tänk ikväll fick jag ett namn av honom
 - Kiki, heter jag nu mer  ;-)
          Kan det vara den pipande kycklingen som han fick av mig i kväll
  som gjorde att jag fick mitt namn tro?






Lilla Elma växer för varje gång man ser henne nu fyra måndader gammal.
Hon ser så nöjd och belåten ut med sitt
goa smile

glitter-graphics.com

Kommentarer
Postat av: Christina

Härlig med små barn, i lördags var jag häst åt en treårig tjej som heter Selma. Då bara mös jag faktiskt. Ha det gott, Kramen

2008-03-17 @ 22:52:42
URL: http://mammastina.blogg.se
Postat av: Scaniatjejen

Haha jaså det är du som är skyldig för vädret i söder.;-) Här snöar det också men tack och lov inte lika mycket. Härligt med småttingarna, och nog går det fort att de växer alltid. Min lille brorson går för fullt nu. Ha det bra! Kram

2008-03-17 @ 23:17:36
URL: http://scaniatjejen.blogg.se
Postat av: synne

Ok, du klagade över att det var vår längst i söder, en tog ut trädgårdsmöblerna och en bekant till mig och maken tvättade bilen.....
MAN ska inte göra sånt för det straffar sig ser du....
Fast jag vet att våren kommer. Hon gömmer sig bakom knuten. Är fortfarande lite blyg bara. Men ha tålamod....
Hon kommer....
Ungar är så goa. Grannens son på snart två år ropar Synne så fort han ser mig.... Det är en härlig känsla....

Nattakram Synne ;D

2008-03-18 @ 05:01:17
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Carina

Ja vad har du nu ställt till med Kiki?
Inte nog med snön vi har kallt också,
-13 imorse när jag klev upp!

Kram kram Carina

2008-03-18 @ 07:15:21
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Mia

Jaa du Carina...nog fick dom ett rejält bakslag där nere, men jag har svårt att tro att det berodde på dig ;-)
Jag är tacksam att det inte har blivit värre än det är, här hos oss..
Ha en härlig vinterdag!

2008-03-18 @ 07:45:43
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: mosis

ingen uppdatering med kort på smågrisarna! hade du inte kameran med dig??? :O

2008-03-18 @ 19:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0