I obalans

Vaknade i morse och kände
..... idag är det riktigt okey att vara en tjej på 45 
 Girl 5 

Åkte iväg med raggsockan till
mormor, tog en kopp kaffe
och njöt av morgonstunden
hos mina föräldrar innan
det var dags att träffa min
sjukgymnast 8.30


Efter en grundlig intervju
om mitt tillstånd, var det dags
att visa upp sig i Bh
....noggrant granskade han
min(a) valkar nacke och rygg.
kände sig för runt min nacke.

Inte alls bra där inte
....till vänster har jag nog
inte kunnat titta så noga
på länge. Han vred och
klämde...tog ett stadigt
tag runt mitt huvud under
sin arm och vred  ;/
Men...jo men visst,
det gick snart vrida på
huvudet nästan lika
bra till vänster som till höger.



Men gick därifrån med
en känsla av att vara
huvudlös. Vägen till
jobbet blev väldigt
svår, var riktigt glad att
bilen hade fyra hjul,
så jag slapp hålla
balansen.
Efter en stunds vila
på vår soffa var jag väl
så där. Huvudet känns
väldigt klämt....
är rädd att helgen
inte blir som jag tänkt .

Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Usch för ontet...

Träningsverk gör ju oxå ont ;^)

Klippte buskar och häcker och NU vet jag att jag har axlar och överarmar, AJ aj!

2008-09-20 @ 07:24:41
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Kan riktigt känna hur yrslig du blev...visst är det otäckt! Hoppas du mår bättre idag!

2008-09-20 @ 07:42:53
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: synne

Jag tror det tar ett tag för muskler och nerver att finna tillbaka till sin rätta plats igen. Därför så är du vinglig nu.

Det gör ont innan det blir bättre så ge dig inte.

Fortsätt med behandlingen så ska du snart få se på annat.

Jag håller tummarna.

Kramen på dig.

Synne.

2008-09-20 @ 08:13:15
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0