Måndag



Ett sånt härligt väder.....
på eftermiddagen så tog vi ett gäng
soltörstiga pensionärer med oss ut
i naturen, promenerade lite, drack
kaffe och myste.


Vardagslycka som ger en energi :)


I morse var jag till sjukgymnasten
Han var väldigt nöjd med min nacke.
Ville inte röra mig idag....så lättad jag var.
Lite övningar som små nickningar blev
min hemläxa och det ska räcka
sa han.



Men betalt skulle han ha
....100 :- för min snabb visit
på 8 ynka minuter.
Men det kan det vara värt, om det
nu är så att jag kommer att
slippa min huvudvärk.



I kväll kom mina föräldrar och ville låna min assistent.




Även en påse med tomma burkar fick de med sig hem,
hoppas nu att jag får någon tillbaks
....fylld med lite god äpppelmos .

Kommentarer
Postat av: Helena

Så gott med äppelmos. Supergott till grillat fläskkött och potatissallad. Även till ugnspannkaka, mums.

Kram.

2008-09-22 @ 21:23:58
URL: http://solgudinna.blogg.se/
Postat av: Anna

Hundra spänn för lite nickningar..jo jo..men du det är det ju värt om du blir bra...härligt med äppelmos..som fixar sig genom att man lånar ut apparaten.. ha det gott.. du har väl inga andra apparater i källarn bara..som kräver dunkar eller så.? aja baja..

2008-09-22 @ 22:21:16
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: synne

Godmorgon igen.

Skönt att nacken är bättre. Håller tummarna.

Har aldrig provat på att göra äppelmos. Måste man ha en assistent?



Kan tänka mig att era pensjonärer myste i det fina vädret ute. Med kaffekosen.

Härligt ni gör det för era gamla. De har dom för övrigt förtjänat tycker jag.

Njut nu av tisdagen lika mycket.

Kramen Synne.

2008-09-23 @ 06:58:38
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Mia

Det låter ju väldigt positivt med nacken! Gud, vad skönt!!! L

Äppelmos, det är sååå gott att ha under vintern. Jag passade på när broder kom med egna äpplen...

2008-09-23 @ 07:01:01
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0