Drängen

I dag fick vi träffa den lilla drängen som blivit
hela tre år nu






Det var meningen vi skulle till
Stockholm och fira honom
förra helgen.....men det var då
all snö kom som vi har här nu.

Men nu har han kommit upp
till oss här i Hälsingland
...gissa om han jublade
när han såg all snö.



Presenter hade vi med oss
...han fick de saker man
behöver när man ska
jaga älg. Det är hans
älsklings lek när han
träffar sin fd.älgjagande moster.
Vi skjuter älgar
bakom soffor och
på alla möjliga konstiga
ställen när vi träffas.



Med ryggsäck och bössa var han redo för att gå på jakt.



Jag som var hundra på att idag får vi se solen,
är allt lite besviken på det gråblå vädret :/

Lilla Elma stannade inne för att få
sig en liten tupplur.



Med  stora kliv gick han ut.....




Det är tur han har en morbror
och en stor kusin som är villiga



Vi gick på ett skoterspår efter sidan på ett berg
som kallas Skinnsäcken.
Tror visst det finns en saga om att det är en
jätte som glömt sin ryggsäck och det blev
namnet på det lilla berget.



Jag gick på jakt med min kamera så klart
tror jag är mer lätt att tas med så :)
Men jag har mycket att lära mig ännu.
Hur gör man när man zomar in och vill ha skärpa ?
             

Dags att dra sig hemöver igen....






och att göra rätt för sig....





Medans har jag stått vid grillen
och ordnat till lite...



Kommentarer
Postat av: ejmis

Kul att se er dag i bilder =)

2009-01-31 @ 20:17:04
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad myyyysigt!!!! Och vilken duktig dräng L

Ingen sol på himlen, men sol i sinnet nu när Hanna vann! :-))))

2009-01-31 @ 21:35:02
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Anna

Men vilket reportage Carina..himmel så fint ni har det med all snö..och lillkille där va..så galet härligt..

2009-01-31 @ 22:25:47
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0