En liten luring....

...är vad hon är min lilla raggsocka



Jag var uppricktigt rädd i går att
det var illa ställt med henne när hon
hon halta kring på tre ben och matte
bar henne snällt ut för att kissa och
upp för trappen när det var läggdags.

I morse bar jag ner henne och
ut för att kissa...som hon inte ville göra.
Jag började fantisera ihop att det blir illa
det här :(
......Men när vi kom hem till mor och far
innan jag skulle till jobbet så kunde hon
plöstligt springa kring och busa med Turbo :0)

 Dog 2 

Suck...hon vet allt hur en slipsten ska dras
- Matte kan gärna bära kring på mig
....lite ont gör det i benet om jag känner efter.
Är det så hon tänker den lilla hönan ???
Men visst haltar hon lite nu också,
så det är nog till att ta det lugnt några
dagar till för henne.

En sak undrar jag
....kan man se på röngten
om en sena är av ?


Kommentarer
Postat av: Anna

Jamen du...hon vet väl precis hur hon ska få matte att mjukna..göra allt för henne..jepp..det tror jag att man kan..senor syns..trästickor syns inte..det vet jag..hade en tandpetare en vecka i tandköttet en gång..syntes inte på röntgen..sedan kröp den ut...kroppen stötte bort den..men himmel så ont jag hade..

2009-03-02 @ 22:33:12
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Mia

Men vilken luring!!! L Minsann, dom kan de små liven :-))

Men jag hoppas det går över av sig självt, det som är "kvar"....

2009-03-03 @ 07:04:42
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: kats

jag borde veta det men jag inte säga säkert men jag tror att det kanske beror på vart det sitter... annars tror jag de har svårt att se det på röntgen.. har för mig att mjukdelar mm är svårt att se....hm

2009-03-03 @ 08:49:23
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0