Bland kutar och madonnor

En fridag mitt i veckan

s o v a lite längre och mysa
runt i mjukiskläder

Härligt värre

...men det fanns lite som skulle
uträttas denna dag med

En vovve som behövde klippas
och medans så tog jag med
mor på en shopping tur

På Erikshjälpen fanns en
tavla med en
Madonna
....elller är det Jungfru Maria ?
vilket fall som helst så är
jag svag för dessa motiv



Pojken
vår hund blev vacker som en prins
och fick en Kut som belöning
Den fanns på Erikshjälpen
och gör sig lika bra hemma
på vårt golv ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

Mmmm, snygging! Erikshjälpen, det var där jag träffade dig första gången, det glömmer jag aldrig... L

2011-12-28 @ 18:07:41
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0