Smedtjärns Romeo Teo Pojken

....det är lika bra att köra alla namnen till lillkillen nu

Han är stilig så man smälter...



Han har varit till Byn och snyggat till sig
hos Kats

En riktigt snygg sommarkostym fick han
....gissar att det är därför han riktigt
flög fram senare på kvällen när vi
var till Marsa.

Före

Efter

Goldie fick sina klor kippta hon
....sköter sig riktigt bra nu mer



Min far trivs verkligen när han är i Marsa
.....jag kan inte mer än förstå hans känsla



...nu tappade jag den rödatråden

Här kommer två killar
den stiliga Pojken och gårdsvaren Macken

....ser ni blicken på Macken,
tycker nog att han är en fjant den lilla ;))



Kommentarer
Postat av: Lissen

Vad stilig han blev, vilken skillnad.



Din far ser ut att stortrivas.

Bilden av tvätten så fin, med solsken.



Kram Lissen

2011-07-04 @ 05:50:13
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning mitt i härligheten! Underbara foton o berättelser hos dig som vanligt! För en gång skull var det bra med fönstertittarsjukan eller hur?!



Så himla fin han är din pojke! Tycker Goldie också hoppas jag?! Undras om Ditte o Pojken skulle trivas ihop...vi får testa!

Nu finns ett lååååånt inlägg hos mig...jag är urusel på att blogga nu för tiden...

Kramen!

Ragnvi

2011-07-05 @ 05:57:26
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0